2010-03-17

tidig morgon=) + tradition

(pannkakor är ju gott, lite mumsig mat så här mitt i veckan)
Hej alla!

Som sagt var vi uppe tidigt i denna familjen 6.40 gick vi upp, gjorde oss klara väckte två sovande trollungar och vi var redo för avfärd 7.10 våren håller i sig än första morgonen på länge som vi sluppit skrapa bilrutan, lite konstigt då det frös på i går kväll när jag cyklade hem.
Familjen lämnade mig på min praktikplats och for sedan med små killarna på dagis maken hem om hämta hojen och drog till jobb!
Nu ikväll har farfar varit här och följt med M på simskola, vi andra fixade lite små ärende typ handla, posta brev till morfar min så nu har han det imorgon jätte skönt faktiskt=)
Trogen vana det är ju onsdag idag och då är det pannkakor som ska gräddas jag tror det är 4:e onsdagen irad=) haha som det kan bli, varför bryta ett vinande koncept=) det är M som får bestämma, för han ska komma iväg till simskolan! ja jag vet jag är lite svag=)
Nu sover troligen trollungarna och jag ska slänga mig i soffan och titta lite på tv, om där nu är något att se!
Kramar från en trött /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar