2009-11-10

vanlig tisdag

Hej!

Ja nu är det tisdag igen, jösses vad tiden den rusar om exakt 1 månad blir min lillkille 4år och var har den tiden tagit vägen!
Barnen har varit på sitt älskade dagis och lekt med alla sina kompisar! Själv har jag småpysslat både med det ena och det andra! Det var öppethus på lillkillens avd idag så det passade jag på att vara med på=)
På hemma fronten så är snart stora killens rum färdig tapetserat, men tapeten tog slut så det får vi köpa mer av i morgon...suck!
Sedan så skall vi iväg och köpa färg så vi kan måla där inne men då får stora killen vara med och välja. Som det är nu vill han ha svart, gult och grönt men vi får väl se hur det blir i slutänden!
Som vanligt har farfar varit med stora killen på simskolan och han hade hoppat från kanten och plockat upp ringar från botten, han älskar sin simskola han är ju ett äkta vattendjur=)
Efter simskolan så var det dax för kvällsmat och det var idag storkok av grönsakssoppa och pannkakor till efterrätt. Denna mat gick hem hos alla familjemedlemmar kul!
Nu har jag bänkat mig framför tv för att se på 4:an...
Så ni får ha det bäst tills vi hörs kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar