2009-11-07

de senaste dagarna



Hej alla!

De senaste dagarna har jag satt fart på mig själv och min familj, vi har hunnit vara på tippen två vändor med släpp, gissa om man kände sig nöjd detta gjordes i onsdags sedan dess har det pysslats lite här och var hemma största projektet i onsdags var att jag fick hem mina"nya" tv rums möbler tack så mycket svärmor och svärfar! Det blev kanon så nu fixas det lite med mysfaktorn inte riktigt klar ännu, men snart!
Städat ur mitt förra detta pysselskåp, så nu har mina pysselsaker åter flyttat in i skåpet för jag visste inte var jag skulle ha min jätte bag!
Har städat ur vår klädkammare, som vi har haft till vinterkläder och en annan massa bråten, så ett nytt element där in och sedan kan vi flytta in våra kläder där, slippa ha dem på ovan våningen! skall också sätta upp ett draperi sen är det klart!
Så nu är hallen full med en massa skit igen så det blir nog en vända till tippen igen på måndag! Suck men det ska bli skönt när det är klart!
Idag började vi att fixa storkillens rum, nya tapetter och färg jag hoppas att det är klart till på söndag nästa vecka!
så nu är min ordning och reda förstörd på entre plan! Men så blir det när man renoverar ju, tråkigt som sjutton men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar