2009-11-27

nästan en vecka sedan.



Hej alla!

Ooops! Ja det är nästan en vecka sedan jag skrev,men jag har haft en hel del att göra, både privat och i skolan. Har också hunnit jobba några pass=)
Har hållt på att fixa med A-kassan och det är en djungel, skickade in nya papper till de idag se om de godkänner mina papper denna gången annars så har jag en back up=)
Idag har jag varit hemma med själv studier och det har varit så långt ifrån pluggande det bara kan...vi har varit och hjälpt Tomten att handla lite julklappar! Nu är barnen helt klara har fem julklappar kvar att köpa men vet troligen vad tre av dem ska få!
Har fått upp advents ljusstakarna i fönsterna och det blev så ljust, det blev en mysig stämning!
Jag och maken köpte julklapp till oss själva DanceDanceReveloution och hela familjen provade efter kvällsmaten och det var riktigt roligt, barnen tyckte det var häftigt att hoppa runt på en matta på detta visset, de hängde inte riktigt med, men huvudsaken är ju att man har kul!
Nu ikväll har jag fixat lite med killarnas adventskalender, för att komma ifrån det här med att en viss kille tar ner och öppnar sina och bror sins klappar så har vi löst det så här i år att jag har tagit bilder lite var stans här hemma som jag sen har satt en snögubbe som "fågel,mittemellan eller fisk" så man vet hur högt man skall leta, på kortet som jag sedan har laminerat, så då gör det inte så mycket om en viss kille är lite nyfiken och tittar på kortet för nästa dag, för paketen gömmer vi på kvällen när de lagt sig!!! Får väl se vad killarna tycker om detta =) Nä nu får jag sluta, för jag skall plugga lite och sen ska jag jobba hela helgen så jag ska snart krypa ner i min säng!
Ni får ha det bäst tills vi hörs kram /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar