2009-11-03

röjdagen

idag har jag haft en riktig röjardag
  • städat ur den stora bokhyllan som ska till tippen! pyssel sakerna fick flytta in i den mega stora kassen från ullared.
  • lagt en himla massa pussel,säkert 15 stycken men blev nog bara 8 stycken kvar, fattades det bitar så då får det flytta till tippen!
  • rensat killarnas vita bok hylla i köket som ska göra den andra hyllan sällskap på tippen=) jösses vad med bråte & annat (icke) bra att ha!
  • städat ur killarnas 2 kökslådor, så att de får plats med spel och pussel, ritsaker mm. jag så nöjd killarna med för de har lagt pussel och ritat i eftermiddag/kväll inte alls suttit vid tv. det gör mig stolt!
  • Tvättat/vikt tvätt
  • gjort kvällsmat som bestod av köttbullar, potatis, brunsås, lingon, gurka, tomat, paprika, broccoli och blomkål. Fick hjälp av lillkillen han var så duktig så!
  • haft syster på besök en liten stund trevligt trevligt=)
  • har varit på "öppethus" på storkillens avd, det var mycket trevligt.
  • storkillen varit på simskola med sin farfar och det hade gått hur bra som helst.
  • sorterat bland alla mina pyssel saker riktigt stolt över mig själv.
  • Nu ska jag se på ett av mina favorit program House.
Så ha det gött tills vi höres nästa gång kramar till er alla/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar