2009-11-15

söndag!

Hej alla!

Idag har vi haft hur mycket som helst att göra, Henrik har hållt på stor killens rum nu har vi fått upp tapetter i hela rummet, samt att han och barnen har hunnit måla två väggar med grön färg, ja och det är grönt men det blir nog jätte fint när allt blir klart, jag har inte hjälpt till så jätte mycket med det men jag har gjort en hel del annat:
  • städat köket
  • städat toaletterna
  • städat av tv rummet
  • vattnat blommor
  • lekt med tågbana med lill killen
  • tvättar/hänga tvätt
  • vika/lagt in kläder och det var min och två barns garderober och då menar jag att det ekade i våra garderober för alla kläder var nere i tvättstugan. Så det har tagit sin lilla tid.
  • fixat med disk
  • bakat äppelkaka som vi hade till efterätt.
  • kvällsmat korv stroganoff med ris. mums =)
Allt för att förtränga att jag åter ska sätta mig i skolbänken imorgon bitti! Jag kommer att vara färdig i början på februari 2011, det känns som det är en evighet till dess, men tiden rusar säkert lika fort som vanligt!
Jag slipper iaf att vara arbetslös, jag har snart kompletterat min ansökan till A-kassan så att jag får nog pengar till jul iaf, jag fick tillbaka mina papper med att en hel massa fattades jag blir så trött.
Csn är också lite roliga de vill ha in ett intyg att jag varit arbetslös sista vardagen innan skolan börjar och detta fixade jag med i fredags och enligt arbetsförmedlingen så finns inga sådana intyg, så de fick skriva ett själv och nu hoppas jag att det kommer att gälla. Jag håller båda mina tummar!
ja det var väl allt för denna stunden, nu ska jag se på tv och sen försöka att sova och hoppas på att jag lyckas med det kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar