2009-11-20

själv studier!

Hej alla!

Ja som sagt idag har jag självstudier men vet inte riktigt vag jag skall börja.
denna veckan i skolan har gått oerhört fort, vi har inte gjort så hemskt mycket men har två skriv uppgifter som skall lämnas in på måndag och jag har ju skrivit dem för hand, så det är dax att skriva dem på lappisen, även om det inte är tvång med dataskrivna uppgifter förrän nästa termin när vi har haft data kursen! Likabra att vänja sig från början=)
Men kravet är högt att klara denna kursen fram till jul, 200 poäng på ca fem veckor så tempot lär vara högt och mitt krav på mig själv ännu högre, Hjälp vad har jag gett mig in på!
Jag har inte ännu riktigt lagt upp hur jag skall göra när jag måste sitta hemma och plugga, prata med mannen igår om detta att jag behöver troligen plugga även när barnen är hemma mellan dagis och sänggående för jag kan ju inte börja plugga så sent som åtta halvnio på kvällarna, även om jag kommer att plugga då med, hur gör alla andra??? och de som har barn hur gör dom????????
Mannen sa att jag skulle låsa in mig i datarummet och när jag är där så får barnen inte störa mig, låter ju bra men sen samtidigt vill jag träffa killarna, mer än bara vid kvällsmaten och godnatt pussen/kramen men detta löser sig.
Har gått hem varje dag från skolan hittills så jag känner mig så himla duktig, jag har 2,5 km enkel väg, men det är skönt att komma ut och promenera, jag är inte lika trött på kvällarna=)
Det var allt för nu kramar till er alla som vill/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar