2009-11-21

lördag =)

Hej alla!

Vaknade tidigt inatt på soffan men värdens huvudvärk, tänkte lika bra att krypa ner i sängen, men va sjutton vaknade 01.45 trodde huvudet skulle sprängas i bitar, assade mig upp på ovanvåningen och ut i skåpet där vi förvarar våra piller. Tog en och letade mig tillbaka till sängen. Vid fem tiden trodde jag att min sista stund var kommen upp i köket igen och tog starkare huvudvärkspiller, somnade om vet att jag sa till maken du får gå upp jag har migränn, sedan fick jag sova till 9.30 dax för lite frukost, har haft ont i huvudet mer eller mindre hela dagen. Men nu är den nog borta=)
Jag skall snart göra mig klar för avfärd mot jobb, har blivit inringd på ett nattpass, det passar jättebra, vara hemma med familjen på dagtid och fixa och dona hemma sedan när barnen lagt sig så kör man till jobb. Skall bli kul och komma iväg en stund, länge sedan jag jobbade, behöver alltid lite extra pengar nu när man är en fattig student!
Ni får ha det tills vi höres kramar/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar