2009-09-30

Sista arbetspasset....

Ja som sagt gör jag mitt sista arbetspass på schema i morgon, det känns faktiskt lite vemodigt jag har haft ett riktigt långt vikariat 16½ månad, jag har trivts väldigt bra på denna arbetsplatsen alla mina goa arbetskamrater kommer jag att sakna, men men som jag sagt innan har man släppt in ohyran så försvinner jag inte så lätt = att jag kommer att hoppa in som vikarie och det känns ju trots allt ok.
Visst nu går jag ut i den bistra verkligheten arbetslösheten men det är bara för 6 veckor för sedan dra min utbildning igång. Mitten på november och då skall det pluggas till februari-2011 och då hoppas jag på att jag får ett jobb! Men det är långt fram i tiden det först skall jag klara av utbildningen och det kommer jag att göra =)

Kramar till var & en som vill /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Kom ju på att jag glömde säga "hejdå" i tisdags... Det var inte min mening!! Men vi lär ju ses framöver ändå!! Ni kommer bli nedringda ;-) haha!

    SvaraRadera