2009-09-09

tisdag sommaren åter...

hejsan!

Idag var det jag som väckte tuppen på väg till jobbet, jösses så mycket mötande trafik mellan lund och bjärred måste vara mycket vägarbete någonstans!
Tiden bara rusade iväg idag på jobb & det var trevligt, bjöd på hembakade bullar med pålägg till fikan på mötet idag!
Så fint väder vi har haft idag, riktigt varmt och skönt hoppas att det håller i sig ett tag till, för jag vill inte ha en massa regn och blåst än, så jag håller tummarna för solen jag!!!
Hemma så kom mannen med lillprins och släppte av honom, sedan for storprins med pappa sin, på första simmundervisning allt hade gått jättebra han var så duktig kunde till och med flyta så att tårna kom över vatten ytan, hoppas att det går lika bra nästa vecka, för då får ju inte vi föräldrar vara med inne vid bassängen.
Jag, syster & lillprins for iväg på burkparty och ja jag köpte faktiskt en burk och den kommer jag att få mycket nytta av.
Ha det många kramar till er alla /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Och fikan var jättegod!!! Så god att jag tog några bullar till på kvällen =)

    SvaraRadera