2009-09-14

helgen slut

Hej alla!

Nu har jag jobbat hela helgen och den är över nu...men det har gått fort ändå det har varit fint väder fredag och lördag och en del av söndagen med!
Nästa helg är jag ledig och hoppas på hyfsat väder för vi behöver ta ett ryck i trädgården och på altanen inför hösten & vintern.
Sedan jag skrev sist så har jag hunnit ha kalas här hemma och det blev mycket god mat och trevlig stämning!
Mina svärföräldrar har dragit till Kreta på en veckas välbehövlig solsemester hoppas att de njuter av sol, bad god mat & dryck!
Lördagen var jag på jobb och min syster passade mina småtroll medans Henrik och Jörgen var ute på en tur på ca 20 mil med sina mc, de hade allt tur med vädret och till kvällsmat blev det pizza. Senare så tittade jag och min H på män som hatar kvinnor den var riktigt bra ( jag somnade inte )längtar tills de andra två släpps på dvd för de ska jag köpa!
Söndag har min familj bara varit och haft det skönt! Vilat sig nu inför ny vecka med jobb och dagis!
Kramar till er alla /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar