2009-09-30

Jaha då är det höst....


Jaha då var hösten kommen till oss i Skåne, för i morse när vi skulle flytta bilarna så fick vi skrapa rutorna, så nu börjas det det kunde väntat ett tag till i min värld =)
Men annars så är hösten den årstid jag älskar mest inte så varmt, hög luft, klarblå himmel och sol ja då blir jag glader=) sånt väder tycker jag om
så idag kommer det att bli en sån härlig dag, kidsen är just nu ute efter en mindre Pärs..storeman ville ut i kortärmat, shorts och sandaler och han blev arg som ett bi när jag försökte förklara för honom att det var kallt ute och det är inte lätt att prata med en arg 5 åring när man dessutom inte har någon röst, har tappat den helt...men nu är båda killarna ute och leker med rätt kläder på sig...Phu

Kramar till er alla /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar