2009-09-15

Lite om allt

Hejsan hej!

Idag har jag varit hemma med feber, mycket tråkigt men inte mått så bra!
I morse så var jag med min stora kille hos talpedagogen och det gick riktigt bra kul att kunna vara med honom där för oftast kan jag inte pga jobb.
Jag hämtade hem två glada killar från dagis i kväll, storprins skulle ju på simskola och det hade pappa lovat följa med honom, jag hade gärna gått men just då mådde jag inte alls bra, så lillebror & jag blev hemma allt och mös! Allt gick jättebra på simskolan, storkillen köpte det att pappor/mammor inte får vara inne vid bassängen det är så stora framsteg för oss i den här familjen så man blir riktigt lycklig!
Nu ikväll har jag fixat och trixat med lite bilder som jag har tagit, se förra inlägget!
Nä nu ska jag lägga ifrån mig min kära "lappis" för idag!
kramar till er alla /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar