2009-09-01

1 september

Nu är höst månaden kommen men än är det fint väder och hoppas att det kommer att fortsätta att vara det...idag har jag inspekterat i trädgården plommonen har mognat och vi har massor och mina vindruvor är också mogna...så nu har vi massor med frukt synd bara att vi inte kan äta allt själv så är det så att du/ni vill ha så säg bara till så går det att fixa!
Jaha ringde till jobbet mitt igår eftermiddag och sa att jag skulle komma idag men så blir det dock inte nu ...
för storprins har blivit sjuk feber. Så nu ligger han nerbäddad i soffan och jag får springa som en passupp men vad gör man inte för sina älskade barn!
Lillebror är frisk igen och han är på förskolan sin fast han ville inte han sa att han hade ont i magen men det var när han fick lägga ifrån sig inte mindre än 5 nappar! Lite synd är det att storprins är sjuk för i morgon är det den årliga fotograferingen på förskolan och det är hans sista år på fsk men men så är det!
Kramar till er alla /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Hejsan! Tyvärr så är det så att kampanjen drar igång med buller och bong på tisdag. Och därför så kommer jag att jobba eftermiddag på torsdag, dvs 15-23, så tyvärr så kan vi inte komma. Men vi ses ju på söndag på rallyt. Hoppas ni är friska tills dess. Kramar från sis.

    SvaraRadera