2011-05-30

morsdag & Kändis!

(bild lånad från nätet)


Mors dag...ja hur firar man det egentligen?! Firar man det överhuvudtaget!
Här hemma så har jag bara ett barn hemma det andra är hos mormor, så ja jag och L hade igår lördagsmys med barnprogram och popcorn och en del prat och skratt=) så det får vara min mors dag mys!
Fullt upp hade vi iaf igår svärmor och svärfar bjöd på middag på Hillesgården vid klippan god mat och vi blev serverade av självaste....nä det kunde inte vara men jo så lik hon är...fast är hon inte mycket rynkigare hmm...nä det var ingen tvekan alla andra gäster var överens om och det blev jag också när jag hörde hennes röst...vi blev serverade av Eva Rydberg=) (hon var gäst servitris denna dag)
Efter vi ätit gick vi en runda i parken och tittade på djuren, till min stora lycka så fanns där en massa apor, jag älskar apor, jag vill ju ha en egen och nu blev suget ännu mer påtagligt hmmm...jag får nog undersöka saken om man kan ha en apa hemma!
Där i parken fanns ju en massa fåglar av olika sorter men fåglar tycker jag inte om och fiskarna får jag ju inte glömma att nämna L skulle fota varje fisk han såg=)
Vidare till min mamma för att fira henne på namnsdag och mors dag, vi kom lagom till kaffet och rabarberpajen som var mumsig=)
Mycket snack och mycket skratt det är så det ska vara! Mina barn trötta, jag och maken trötta efter en hel dag med en massa mors dags firande men trevligt har vi haft det så tack =)
Kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar