2011-05-25

Lördagen 21 Maj




Strålande sol=) Yes!
Frukost, maken iväg ett ärende nyinköp av kostym, jag fixa presenten, medan barnen röjer och leker bråkar lite så jag får medla.
Stressa, stressa och packa iväg, lämna lillkillen hos syster de ska ha moster och L dag, vidare till mina svärföräldrar snabb lunch kokt korv med bröd =)
Byta kläder till fest, tusan glömt min parfym hemma inte bra...fick låna lite av svärmor tusen tack!
Lämna stor killen kvar och vidare till stora staden Malmö, vi hittade nästan med en gång. Phu!
Så lurad jag blev jag hade föreställt mig en riktigt stor kyrka av brunt tegel (bara för att det är i stor stan) men nä då en "liten" vit kyrka, jag har nog drömt om en annan kyrka troligen en kyrka här hemma som stämmer in på min beskrivning!
Men ja vad spelar det för roll vilken färg kyrkan har för vi har fått äran att närvara på min systers och svågers bröllop, som var så fint!
Brudparet var så fina!
Bröllops festen hölls i Kävlinge=)
Många bra tal, god mat, glada gäster, bra musik, många goda skratt, mycket dans=)
Jag önskar min syster och svåger lycka till med sitt äktenskap (väntar spänt på om det blir en kusin till)
Jag avslutar med orden...
Störst av allt är
Kärleken!

Många kramar från /Melsvammel


1 kommentar:

  1. Naaaaw! :)))) Tack så mycket för att ni var med och delade vår dag! Och tack så jäääätte mkt för den fina presenten. Chokladen är redan uppäten, och den var väldigt god! ;) Ser fram emot att få se alla fina bilder du tog. Massa kärlek från sis! <3

    SvaraRadera