2011-05-10

Sommarvärme=)



(bild lånad från nätet)

Phu...vad det är varmt idag riktig sommar värme inte klaga, det är riktigt skönt och svalt nere i källaren=)
Nä jag har suttit ute och njutit med en bra bok och ett stort glas apelsinsaft med massor av is mums...
Apelsinsaft förknippar jag med sommar sol och värme gärna med en (nygräddad) kanelbulle vid stranden! Varje sommar när jag var yngre och vi åkte till sjön för att bada så var det just apelsinsaft och kanelbullar som var med i fikakorgen.
Jag har inga kanelbullar tror jag ska baka det någon dag när jag känner att lusten faller på=)
Ha det så gött denna sommar kväll, vi har satt fart på grillen så det blir grillspett, potatissallad och vanlig sallad kanske ett litet glas rosé vin till detta!
Kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar