2011-06-14

Ett tag sedan

Ja det är ett tag sedan jag var inne och skrev ett par rader eller så!
Ja och nu är det mitten på juni...har ett tag kvar till semestern...för jag ska bara ha ett par dagar, maken min jobbar tre veckor till, småfolket är på dagis och fritids och njuter av lek och bus hela dagarna!
Vad har hänt jo stora killen har minsann slutat "nollan" och det var en trevlig avslutning i kyrkan fast vädret inte riktigt var med oss denna dag så är skolavslutning något speciellt, jag tänker tillbaka på mina och vad man längtade efter sommarens alla lata dagar =)
Lillkillen har ett par veckor kvar på sitt älskade dagis med sina goa fröknar men han längtar redan till hösten och få börja "nollan" och fritids=) men sen tycker jag att vi ska stoppa tiden lite för jag vill att mina barn ska vara små ett tag till!
På hemma fronten så har det hänt lite maken min har fått överge sitt datarum till förmån att bli ett pysselrum till mig och jag njuter verkligen av att ha ett eget rum =)
Om någon undrar så har mannen sitt datarum tre våningar ner och han trivs alldeles utmärkt där, nymålat ocg draperier på väggarna så det är så fint så=)
Nä nu ska jag faktiskt ta min braiga bok och lägga mig och läsa den innan jag fortsätter att läsa på insidan av ögonlocken!
Kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar