2011-05-05

Ullared =)


Ett tag sedan jag skrev sist, men inte riktigt haft tid eller lust att skriva, det har ju ändå inte hänt något särskilt!
Jobbat har jag dock gjort och njutit av den underbara värmen som har varit, men nu har vi gått från försommar till vår!
Två gånger om året så gör mamma, jag och syster en resa till Ullared och shoppar los och för första gången i år gick resan till Ullared dock bara mamma och jag men syster min var med på ett hörn för hon och sambon hade varit där veckan innan så vi fick äran att lämna tillbaka några varor=)
Jag tyckte dock inte där fanns så mycket som tilltalade mig men jag fick med mig en hel del hem ändå, barnens sommar garderob är nu uppdaterad så nu väntar vi bara på värmen igen!
jag fick köpt lite kläder till mig med bla kläder till min systers bröllop! Maken min fick också lite kläder sedan blev det en hel del små saker och skor med jag hade pengar över när jag kom hem!
Under tiden som jag och mamma var iväg fick min bil lite kärlek sommar däck, lite olja, ny lampa så nu har jag ingen trasig vänsterblinkers, fick lite färg så nu syns inte rost fläckarna heller tusen tack för hjälpen med min gråa räser!
Nä nu ska jag ta tag i dagens att göra många kramar från /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Jag var också i Ullared för några veckor sen. Hittade faktiskt en hel del både till mig och till Frida. Det är mysigt att åka upp där med några likasinnade. På jobbet brukar dem åka iväg och hyra stuga och shoppa. Tror nästan att jag hänger på nästa gång. Det är rätt trevligt att umgås med sina kollegor mer än på jobb.
    Vad sägs om en fika i nästnästa vecka? Kolla upp ditt schema och hör av dig. Jag blir opererad på tisdag - troligtvis - och kommer sen vara sjukskriven i tre veckor. De första dagarna efter vette katten hur ont jag har, men sen hade det varit mycket trevligt med ett besök av dig!!
    Sköt om dig Madde
    Kram

    SvaraRadera