2011-05-14

En lördag i mitten på Maj

Jaha då har snart maj månad kommit, varit och farit sin väg, fattar inte att tiden går så fort, kan vi inte sakta ner farten bara lite lite så jag hinner med allt jag vill göra, snälla!
Denna vår lider jag av enorm allergi ögonen de kliar, svider, näsan den är täppt och jag tycker det är riktigt jobbigt mellan varven, men annars njuter jag av värmen solen som äntligen är här efter sitt långa uppehåll, kanske poolen kommer på plats i morgon eftermiddag det hänger på min ork och lust samt hur vädret är, jag ska jobba inatt går av imorgon vid ett tiden, hoppas på hyfsat väder så det kan bli en promenad innan jag kör hem till mina killar!
Idag har vi varit på simskoleavslutning med L han var riktigt duktig och han har kul i vattnet nu, men det bästa är nog att sitta i bastun och snacka skit med de gamla gubbarna=)
Snabb vända för att fylla på skafferiet och inhandla lördagsgodis har vi med gjort nu är huset fullt av ungar, några är inne andra är ute men leker fint gör dem även om det kan bli lite högljut i bland men vad gör det=) (så länge de är glada och inte bråkar)
Nä nu måste jag duscha, fika, packa och pussa på killarna inför av färden mot jobbet =)
Kramar från en glad /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar