2011-05-15

söndag

I dag har det då inte hänt så mycket, jobbat!
Det blev inget med att ta fram poolen för det har varit lite si och så med vädret och orken har inte heller infunnit sig=)
Men nästa helg ska den upp, så det hinner bli varmt nog om jag ska ta något dopp innan det är dags att ta ner den, jag vet hur det brukar va inte många dopp för min del, jag badkruka...näää....inte jag eller!!!!
Fick med mig hela familjen ut till skolans lekplats, där finns en hinderbana som killarna tycker mycket om så nu passade vi på att rasta dem där!
Sedan har de cyklat runt runt i en racerbana iaf M, medan L hade sin egen offroadbana genom buskarna som han drog och slet i sin cykel, (vi hade sett motorcykel tävling, så nu var cyklarna motorcyklar, när jag var liten så var min cykel häst)
Killarna hade kul och då kom de första stora regndropparna och så hörde vi åskan långt borta då skyndade vi oss hem, när vi kom hem igen så var det solsken igen.
Satte på en film tänkte mysa med min familj men till slut var det bara jag och filten som mös, killarna lekte med grannbarnet och vad maken min gjorde vet jag inte riktigt men troligen dataspel.
Nä nu är det hockeyn som gäller hoppas på en bra match! Heja, heja, heja!

Kramar/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar