2010-06-22

tisdag med sol

Hej alla!
Det var ju inte så bra väder som jag trodde igår bara ett par timmar, men solen är framme nu och hoppas nu att det blir bra väder idag!!! (hela dagen & kvällen)
Själv ska jag till Bjärred inte för att bada, sola & äta mjuk glass utan till mitt gamla jobb, för att förnya min delegering! Så att jag kan jobba några futtiga nätter i juli & augusti =)
Jag skulle varit på info-möte förra veckan men det tog jag fel på Ha ha snacka om att vara vilsen på dagar och datum!
Så blir det när man inget vettigt gör! (skolan är ju slut) Så nu har jag dubbel kollat så att det är idag jag ska iväg och det är det, så min syster får äran att passa mina små ögonstenar under tiden, hoppas att de nu lyder henne =) hoppas de får en helt underbar eftermiddag tillsammans för de är de värda för utan dem skulle jag inte vara hel =)
nä nu ska jag sätta fart med det som hinnas skall innan jag räsern tar å far till Bjärred=)
Kramar till er alla /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar