2010-06-05

så sjukt nöjd !

Hej alla!

Solen skiner och det blåser så där lagom, igår var vi ute och åt med klassen och jag fick mina betyg som jag är så sjukt nöjd med, i omvårdnad VG, Medicinsk grundkurs VG och människan socialt och kulturellt MVG, och för ett par veckor sedan fick jag VG i psykologi så nu är det datan jag väntar på, hoppas på VG så är det nu man kallas plugghäst eller?!?!
Efter dagis invigde killarna poolen, nä det var inte kallt de badade i ca 10 minuter sedan var de blå om läpparna.
Senare på kvällen var vi ett par tjejer som var ute och åt och drack gott i går och vi hade det jättetrevligt, så tack alla för en super bra dag!!
Nä nu så kallar duschen och sedan en sväng till min mamma kram till er alla njut av värmen/ Melsvammel

3 kommentarer:

  1. Det redigt sken om dig igår när du kollat ditt kuvert. Du är såååååå värd det! Vi får vara plugghästar ihopa du och jag. :)
    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla dina fina betyg! Du är verkligen jätteduktig :) kram

    SvaraRadera