2010-06-08

bilder från min telefon!

Ja här är en bild på min ulltuss (Sally) hon adopterade min stora påse från Ullared, bilden från i höstas.
Mina små hjältar, L som vanligt med huvudet upp och ner, var får han allt ifrån=) bilden tagen förra sommaren!
En mycket trött L på väg till mormor för ett par veckor sedan iförd mina häftiga solglasögon, visst är han söt=)
Här är ett annat kul kort på M, från i höstas när vi åkte tåg till Osby. Man kan inte låta bli att le åt detta kort för M är bara för söt=)


Hej alla!
Bjuder på dessa bilder från min mobil!
Ha det så bra, nu tittar äntligen solen fram, lite kvavt bara men glad att solen gör ett försök att ta sig fram här i Skåne land=)
Om någon undrar så fick jag VG i datan också så nu är jag riktigt nöjd med mig själv, trodde inte det skulle gå så bra att plugga med små barn och tusen andra saker som surrar i mitt huvud!
Ha det så gött i solen och njut för det gör jag (helst i skuggan)
Många långa kramar till alla som vill/Melsvammel

2 kommentarer:

  1. Dina pågar är hur söta som helst.
    Grattis igen till ditt VG i data! Det är hur bra som helst. Vi är duktigare än vad vi själva trodde.
    Ha det gott, Kram.

    SvaraRadera
  2. tack tack visst du har rätt vi är hur bra som helst. visst är mina killar söta och underbara kram

    SvaraRadera