2010-06-02

Sol, sol å sol hela dagen

(här kommer ännu en försommar bild på mina killar, de leker så fint tillsammans och detta kort är taget i maj-07)


Hej!

Idag när jag vaknade så var det strålande sol, som lös in genom sovrumsfönstret, jag kännde riktgt hur glad jag blev, kände riktigt orken och glädjen komma på en och samma gång!
I skolan har vi haft grupparbete, men jag har nu gjort alla frågorna själv=/ jag vet att jag sa att jag inte tänkte ägna kvällen åt att svara på frågorna men sedan har jag allt lite prestationsångest så ja jag har gjort det nu iaf och är nöjd över mitt beslut.
Har också avslutat datakurs med power point alla grupper redovisade och det var roligt att se, vår redovisning gick så där och det tar jag på mig för jag läste för fort jaja jag tror inte det blir sämre betyg för det, betyget i data får jag reda på tidigast fredag lunch för nu ska läraren sätta sig och kolla igenom hur och vilka finesser vi använt oss av, men jag är super nöjd med själva arbetet =)
Efter skolan så passade jag på att lägga mig ute i min baden baden stol och läsa en skvaller tidning och jag njöt för fullt tills min mamma kom på en kopp kaffe och det var mycket trevligt. Jag hoppas på en lika fin dag i morgon och resten av veckan ja gärna hela sommaren för min del=)
Nä nu ska jag läsa en bra bok kram till er alla från /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Jag är också himla nöjd med datan! Vi gjorde vad vi kunde och det var inte fy skam. Det är inte någons fel om det klyddade till sig, vi var ju trötta hela högen och ville få det överstökat.
    Vi ses sen.
    Kram :)

    SvaraRadera