2010-06-04

sol å frukost ute!

Hej alla!

Ja idag är det soligt och skönt blåser lagom mycket, efter att jag och killarna cyklat till dagis,väl hemma igen så intog jag årets första frukost ute gissa om jag njöt det var riktigt härligt det blev lite små kyligt ute på altanen i skuggan men inte värre än att jag fixade en kopp te och hamnade där ute igen med en god bok som jag längtat efter att läsa annat än skolböcker=)
Vem vet det blir kanske premiär dopp i poolen någon dag i helgen (för killarna)! Kände på vattnet innan det är fortfarande kallt men ska jag vänta tills det är varmt nog i poolen så är det nog i slutet av augusti början på september=) Jag ska inte vara en sån badkruka ska doppa mig innan midsommar=) Jag lovar!
Nä nu ska jag ut igen och njuta av mitt te, kram alla så länge=)

1 kommentar:

  1. Passa på att njuta, för snart så kommer jag och hämtar dig. Det ska bli så trevligt med avslutningslunch!! Jag bänkar mig också på altanen med en kopp thé. Mums.

    SvaraRadera