2008-08-17

I Djupaste Småland




Tjena tjena hallå!



Dagen har vi tillbringat i den djupa, djupa skogen i Småland hos min mormor och hennes sambo:) Vi har haft en väldigt fin dag och tur med vädret också inte så många droppar regn kom det! Vi tog det fina vädret med oss så nu vet ni var det var någonstans;)




ätit, ätit och ätit och en promenad har vi hunnit med idag! kom hit till Småland vid tio tiden då fick vi en välbehövlig frukost det var super gott efter ca två timmars bilkörning.




Prinsarna lekt fint och haft det bra hela dagen höjdpunkten var när vi gick ut en promenad ner till sjön och prinsarna fick provsitta i båten de tyckte de jättemycket om !!! Super Tack för det!!!!




prinsarna har varit ute hela dagen , de har grävt i sandlådan , sprungit, hoppat och bråkats en del men de har haft en fin dag!! Trots allt.




Vi fick fantastiskt god middag idag Köttfärslimpa, kokt potatis/blomkol/morötter & bönor, hemagjord brunsås/lingon & pressgurka MUMS!!!!!!! Åt så vi höll på att spricka och då ska ni bara veta att det var chockladpudding och vispad grädde till efterrätt. Jag bara älskar din mat mormor tusen tack för den goda maten!!!!




Sedan har jag laddat om batterierna för senare i kväll bär det ännu djupare in i den Smålänska skogen, min syster och hennes prins kommmer och vi ska åka till Vimmerby för ett besök hos pippi & Emil och detta fick mina prinsar reda på en liten stund innan kusinen kom!!!





Tack och hej för den här stunden




Kramar melsvammel



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar