2008-08-13

4- åring till salu (billigt)!!!!!!

Hej på er där ute!

Ja som rubriken säger så är våran älsta prins till salu billigt, lillprins tittar på tv jag halv sover på soffan och stor prins kommer ner och sätter sig med ulltuss i knäet här slumrar jag till en liten stnd (tröttsammt att se byggare bob) och då passar storprins på att smygga ut och det är väl inte det värsta utan på vägen ut lyckas han få med nycklarna till bilen (har bara en) och alla vet ju hur snabbt de små lär sig saker så att öppna den var ju ingen större match!!!

Så när jag vaknar med ett ryck och känner att något är fel det är det ju ungen sitter för fasen i min bil och är nöjd med sig själv! Jag blir riktigt arg på honom dels så får han inte gå ut utan och säga ifrån och vi går inte ut innan frukost och sedan leker vi inte i BILEN och detta vet han om mycket väl.
Så vår diskution slutar med att han får gå upp på rummet tills frukosten är klar och han ska säga förlåt till mig!
Han säger inte förlåt i första taget för han är envis men jag är envisare så där satt vi vid köksbordet och glodde på varandra det tog 1 timme sedan kom förlåtet. Det var skönt att jag inte gav mig för han kanske lär sig något av att vi är konsikventa.

Men sen har han varit en mycket snäll och go fyra åring så han förstod nog oss denna gången se hur länge det varar. annars är det bara 13½ år tills han är myndig!!!!:)

Så nu är han inte till salu längre!!!!!

Kramar Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar