2011-02-27

Årets första förkylning...


...har nu drabbat mig! Hosta, feber, ont i halsen och snorig näsa! Nu är vi inne på vår fjärde sjukvecka snart femte vecka i sträck först vattkoppor gånger 2, kräksjuka som drabbade oss alla och nu förkylning som M fick på semestern frossa hög feber och nu har jag även åkt ditt =(
M är nu mycket bättre så jag hoppas att jag blir bra lika snabbt som honom!
Jag har idag bäddat ner mig i soffan och dricker massor med gott te och har sällskap av L som tittar på barnprogram vi har sett filmen det regnar köttbullar den var väl så där tyckte jag men L tyckte om den=)
Många kramar från en mycket förkyld /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Krya på dej!!
    Det är ett elände när sjukorna
    avlöser varandra.
    Jag tyckte också att den köttbulls-filmen
    var sådär.
    Går allt bra på jobbet??
    Kram

    SvaraRadera