2011-02-26

Hemma igen!

Här har vi tillbringat vår semester tripp denna gången=)

Ja nu har vi varit i väg på en semester tripp som denna gången tog oss till Österrike för en veckas avkoppling och lite skidåkning=)
Vi har haft det hur bra som helst ätit, druckit gott=) Barnens nya favorit mat under veckan blev! Kan ni gissa? Nä det är inte lätt utan det blev grillade jätte räkor som de har ätit detta =) Min blev nog den stekta laxen för den åt jag två gånger, andra plats kom pastan med lax och räkor i vitvinssås!
Barnen ville ha grillade räkor när vi stannade på hemvägen också men jag tror det närmsta vi kunde komma var chicken nuggets och pommes men det åt det med, men jag tyckte verkligen inte det var gott!
Vi har fått se att våra barn inte är några skidfantaster och att de tyckte bättre om hotellets pool, men vi har kopplat av och njutit och nu är vi hemkomna efter en natts körning vi körde från Österrike igår halv nio hemma halvtvå, vi hann också inom och fylla på vårt vinförråd=)
Vi har valt att köra på natten för att resan ska bli "kortare" för barnen som för övrigt har varit jätte duktiga i bilen=) Totalt så har vi kört ca 250 mil och det har gått hur smidigt som helst och vår bil är nu den skitigaste i hela Skåne men vi får ta tag i det imorgon, nä nu ska jag slänga mig i soffan och mysa en stund med mina barn =)
Vi höres kramar från en mycket trött /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar