2011-02-07

samtal från skolan


Idag så var jag hos doktorn på morgon och jag fick nästan godkänt mitt blod tryck var lite högt men det ska vi ta om en annan dag annars så var det ok! Det behöver inte betyda något, deras maskiner strula mm.
Jag håller på att bli förkyld och jag var riktigt hängig i går kväll och under natten varit vaken ett par gånger! Men nu mår jag rätt hyfsat, hela familjen är hemma och håller mig sällskap, maken såg super ball inatt och är hemma och sover, L är hemma pga planeringsdag på dagis, M fick jag hämta hem vid tolvtiden då fröken ringde och sa att han var kritvit i ansiktet ont i magen och mådde illa...jaha fler barn som mått dåligt och fått bli hämtade, så nu är han hemma och han har feber och troligen fått vattkoppor det finns en del små prickar som tyder på detta vi får se senare ikväll=) Och jag har ingen skola idag utan imorgon och på fredag tar jag min examen äntligen klar undersköterska=) Så jag har det rätt så mysigt här hemma med min familj just nu spelar killarna spel och jag dricker en kopp the och surfar runt lite=)
Kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar