2011-02-08

sista lektionen & önskelista


Idag har det varit sista lektionen och den var förlagd i metodövningsrummet dår vi fick träna att ta blodtryck på varandra detta var dock inte helt lätt, men mitt blodtryck var inte riktigt så illa som igår =) Det var inte helt enkelt att höra detta hoppas man får chans att prova på detta någon gång! Vi fick sticka och ta blodprov på en gummiarm, jisses vad jag var nervös gillar inte nålar och stick,men det var hur kul som helst att jag vågade! Men vet inte om jag skulle våga på en levande varelse, men det tror jag, utmaningar är ju kul=)
Nu i eftermiddag har jag varit på delegeringsutbildning trode vi skulle skriva prov och få delegering men icke, fick ett häfte och frågor som ska läsas igenom och svara på frågorna sedan boka träff med ssk och gå igenom och på så viss få vår delegering, får försöka fixa det i veckan som kommer!
M är riktigt prickig nu och han lär ju få fler och han klagar på att de kliar och han har feber som kommer och går, så han mår sämre än vad L gjorde=(
Men M överlycklig han fyller snart år och han önskar sig:
Stero (lite så han kan lyssna på sagor)
pussel
strumpor strl 33
lego Atlantis
papperskorg
filmer
pyssel böcker
spel
beyblade (finns i leksaksaffären)
Nä nu ska jag slappa en stund innan jag ska se på tv kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar