2011-03-03

trotsåldern?


Vår...Jaja nästan i alla fall, det är ju mars och det räknas som vår månad, även om det kanske inte känns så ute,än har jag inte sett några vår tecken mer än snön som är väck! Saknar dock solen men det går på rätt håll och det gör även min förkylning jag låg däckad i fyra dagar tålde inte riktigt att vara utomlands=)
Men igår äntligen mådde jag så pass bra att jag kunde hämta hem min älskade katt som bott på pensionat hos mamma min och där har hon uppfört sig riktigt exemplariskt eller inte!? Kan katter hamna i trotsåldern? om de kan de så har nog min kisse hamnat där för hon blir tre nu i maj! Mamma har två katter (mor och syster till min) och en hund, Min kisse har bott här förr när vi varit borta och är bästis med hunden ja det är min kisse allt och under dessa 10 dagar så har min kisse gett de andra två kissarna på öronen? min kisse varit uppe på bord med mera fast hon vet att hon inte får? Mitt framför ögonen på mamma! Mycket illa! Min katt delat soffa med hunden, de andra katterna fått sova annanstans fast det är deras hem! Men lite över ett dygn satt faktiskt min kisse gömd för att min pappa rev en vägg inne i katternas rum och det var väldans otrevligt när den tryggheten rasade tyckte min kisse allt!
Nu är hon hemma och uppför sig som en äkta perser igen sover och sover=)
Kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar