2011-02-02

Papper skrivna & blixt halka


Skulle skrivit igår kväll, men jag hade ingen lust...vi hade en väldigt intressant morgon kan jag säga...för L har vattkoppor och då ska han ju vara hemma från dagis och då tyckte M också att det var läge för det, men icke är man frisk går man till skolan. Meningen var att mannen skulle lämnat M på skolan men M drog som vanligt ut på tiden, så det blev jag och L som fick lämna honom, och maken in till jobb hämta sin data så att han kunde jobba hemma och jag gå i skolan=) Det var lite stressigt ett tag. I skolan fick vi förhoppningsvis vår sista skoluppgift att göra hemma (idag) för vår lärare är sjuk!
Igår var jag och skrev på mina papper så nu är allt klart jag har nu ett jobb att gå till efter min examen nästa fredag! Det känns så bra att veta att jag har något att göra och slippa arbetsförmedlingen! Jag är riktigt glad och jag hoppas och tror detta kommer blir bra =)
Jag ser fram emot att träffa mina kollegor nästa vecka då vi ska få delegering hela bunten. På vägen hem så regnade det och temperaturen låg på noll jaja det var inte halt förrän jag kom hem, höll på sätta mig på ändan när jag skulle in och handla, jaha får ta det försiktigt när jag kör hem och det gjorde jag men jag höll på att sätta bilen i diket och i lyktstolpen här hemma på vår gata, men nu gjorde jag tack och lov inte det men fy sjutton vad jag blev rädd! Hade varit snyggt att sabba mannens tjänstebil!
Nä nu lite lunch till pricken och mig sedan plugg kramar/Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar