2009-02-01

Bilder från badningen igår!

Här är jag på bushumör och under självtorkning!

Så ja nu får jag vara ifred en stund och torka, matte och husse trodde jag skulle gå och lägga mig någonstans och tycka synd om mig, Nädå jag ville busa, så blev det också!

Såja nu gäller det bara att få ordning på pälsen, men min matte är så hjälpsam så alla ni som undrar varför vi inte använder fönen, kan ju fråga min husse och min första matte vad jag gjorde då! Jo jag blir totalt vansinig så jag hugger bara så ni vet! därav självtorkning med massor med borstning under tiden!



Såja lilla gumman!!!, Du är Jätteduktig, nu är vi strax klara med detta!!! Lite tröstande ord från min matte....


Här har jag hamnat i badet och det var ok ända tills min matte sköljde vatten på mitt huvud, då ville jag inte vara med mer!!!!



Så här fin är jag nu, efter 7 st borstningar/ kammningar hoppas jag slipper detta på ett tag nu, jag har ju ont i hårbotten!! Och så luktar jag gott säger min matte, luktar inte KATT längre....det är ju inget fel att lukta KATT!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar