2009-02-12

11:e feb ledig dag = lediga barn! Snö i Skåne











Lite bilder från ikväll,lite kortspel innan maten, och lite rallykörning efter maten.
Humör: bara lycklig & glad!!!
Gjort: för lite, men varit på bvc storprins 5-årskoll 118cm lång & 23kg det är vår an prins det.
Pratat med mamma ett par gånger under dagen!
Planer: Borsta ulltuss, städa för vi ska ha kalas på måndag!
Ser på: något skräp på tv, ska nog byta till favvo kanalen...
Lyssnar på: tv:n
Läser: texten jag skriver...
Barnen:Har varit lediga idag, lekt fint med varandra & varit ute och lekt i snön, de var helt lyckliga igår när jag sa att de skulle få åka pulka till fsk och jag trodde det skulle vara jobbigt men det var inte så farligt.
Dricker: kaffe & vatten
Ätit: kyckling,ris & grönsaker i massor
Bästa: ja jag har det bra ett tag till om jag säger så!
Sämsta: fick ringa hem maken min, migrän så jag behövde få sova en stund! Älskar dig!
Väder: SNÖ och legat på nollan hela dagen börjat snöa lite lätt nu ikväll igen.
Nyårslöfte: Fin fint
Motion: inte idag men fick mycket igår, pulka dragning till dagis, snabb promenad och sedan hoppande och studsande i 40 min. Var lita stel i mina ben imorse allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar