2009-02-08

8:e februari 2009


Humör: Ja det har jag ett, men just idag är det bara på topp!
gjort: Varit och handlat presenter till storprins, han blir snart 5 år, träfat mina systrar, min svåger och min systerson, vi gjorde goda pizzor och sallad till det.
Köpt: Törs jag inte skriva det var ju presenter och ja just det en STEGRÄKNARE till mig och denna ska helst inte få samma öde som mina andra 3 haft hamnat i toastolen och då ränner de iväg i räkningen men ingen hade trott att jag hade gått så långt. Jag öppnade den jag köpt idag och där är extra senilsnöre passar mig utmärkt!!!
Planer: krypa ner i min säng
Ser På: Nyheterna & Beck
Barnen: Har haft en bra helg, först igår var vi i Lund & badade i tre timmar träffa farfar och farmor som bjöd på fika & godis affären fick besök. Idag har de haft besök av kusin vitamin Oliver eller som lillprins säger Ooover. Nu sover de gott!!
Lyssnar på: nyheterna
Dricker: te & vatten
Ätit: hemma gjord pizza & sallad
Bästa: min data funkar igen!!! Tack älskling!!! Träffat mina systrar , svåger och systerson.
Sämsta: Att helgen redan är slut!!!
Väder: kanon fint plus 3.7 ( enligt maken värmebölja)
Nyårslöfte: nya tag idag ( frossade igår 36 dagar utan )
Motion: visst???!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar