2009-02-04

4:e feb se det snöar, se det snöar!!!!









.....SE DET SNÖAR; SE DET SNÖAR NU TAR VI KÄLKEN FRAM!!!!
Humör: Bara glad!!
Gjort: Träffat mamma hon kom hit på fika, jag som hade tankar på att köra till henne! Fått min dagliga dos av min halva lilla syster!
Köpt: Ja lite grönsaker för 128 kr hutlöst dyrt är allt ( framförallt grönsaker & frukt )
Planer: Tidig sänggång, tvätta lite till, se på tv!!! Så det blir nog inte jätte tidigt i säng.
Ser på: Massor men just nu Arga snickaren
Barnen: varit på dagis halva dagen, hemma bara snälla mot varandra och nu sover de gott ; )
Lyssnar på: just nu reklamen
Läser: det jag skriver och min arbets kompis blogg
Dricker: Kaffe det har blivit massor av den goda drycken idag, jag funderar att bara dricka the imorgon!
Ätit: mängder med grönsaker,lite klyftpotatis och kycklingklubbor det var super mumsigt!
Bästa: Att jag har varit ledig i dag
Sämsta: ?????????
Väder: ja du det snöar i Skåne land helt otroligt ju, hoppas att det är hyffsat väglag imorgon bitti när jag ska iväg till jobbet, åter jag igen som väcker tuppen vid sju om han inte gott i ide!
Nyårslöfte: Det går bra
Motion: vad är det för något jag är ju ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar