2009-02-10

10 februari 2009














Hittade dessa bilder på mina barn igår, när jag tittade på kort, dessa är tagna för två år sedan ... vad tider rusar iväg...Detta är äkta syskon kärlek!!!
Humör: bra är glad
Gjort: Jobbat 7-17 det var skojigt!
Köpt: Ja lunch på jobbet
Planer: städa
Ser på : house
Barnen: Träffade de i kväll, vi eldade i kaminen och fikade framför den, det var så mysigt & höra dessa två killar när man fått godnattkram / puss när de säger älskar dig! jag blir helt rörd av detta!!
Lyssnar på: vad som sägs på reklamen
Läser: det jag skriver
Dricker: inget
Ätit: visst har jag det
Bästa: att jag är inne och hemma
Sämsta: att jag klämde lillprins finger i bildörren igår morse, sådan ångest jag fick och känslan av att klämma sig kommer ihåg smärtan när jag gjorde det för ex antal år sedan....
Väder: visst mycket kallt och blåst och så faller snön ner!!!!
Nyårslöfte: det går hyfsat bra;)
Motion; ja lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar