2009-02-01

1:e februari snö & systerträff

Här är kusinerna bus! Leker i snön som faller så vackert.... våren dröjer nog ett tag till skulle jag tro.
Humör: bara på topp
Gjort: Varit hos min syster och hennes familj det var super trevligt, tack för allt och den goda maten vi fick....
Köpt: 2 st pulkor till mina älskade kids...
Planer: gå och lägga mig ska börja jobba tidigare än tänkt i morgon, men så är det ibland!!!
Borde: mysa en stund med min katt.
Ser på: Tv 4
Barnen: Lekt så bra med sin kusin idag både inne och ute...nu sover de söt och drömmer om allt de gjort idag...
Lyssnar på: det jag ser på
Läser: bloggar
Dricker: vatten och kaffe för hela slanten idag
Ätit: kyckling, sås, grönsaker och klyftpotatis det var super gott, efterrätt chockladpudding till alla utom mig jag ville inte ha något.
Bästa: att träffa mina nära och kära
Sämsta: Vädret
Väder: Det snöar där ute och är ca2 minus ute!!
Nyårslöfte: 31 dagar idag
Motion: nä inte så det går att skryta om det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar