2011-11-07

Träning gånger två

(bild lånad på nätet)

Ja vänner! Nu är det ett tag sedan igen! Vad har hänt i svenssonska hemmet? Jag har jobbat lite, barnen har inte varit i skolan alls förra veckan det var ju höstlov! På fritids har de varit några dagar och de har tyckt det varit kul!
Så vad hände i helgen då? Absolut så lite som möjligt...vi har gjort det vi tyckte vi behövde...vi har haft en riktig myshelg, tittat på tv, spelat spel och lekt i massor ätit gott! Vi har verkligen slappat så fort vi kunnat. Maken min har dock varit och är krasslig, men dock på bättringsvägen.
Kommer ni håg "den lille fule" den mår inget vidare idag...för jag leder med 2-0 för jag har varit och tränat två gånger idag, jo det är sant, först så var jag och simmade i morse och nu ikväll var jag med min kära syster och vi tränade core, det var riktigt kul! Så jag är så stolt över mig själv!
Det var allt för idag snart dax och krypa ner i sängen så jag säger sov gott kramar/Melsvammel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar