2011-11-20

söndag!

(bild lånad på nätet)


veckans sista dag ja det är söndag igen, veckorna rusar iväg. Ny arbetsvecka i morgon några arbetspass i veckan och lite träning står också på schemat denna veckan som kommer och andra rolig heter ska ut med jobbet, vi ska till utmaningarnas hus hopps det blir roligt har aldrig varit där! Har du varit där?
Vad har vi annars hittat på i det svenssonska hemmet idag då...jodå vi stod upp i sängen ett par minuter över sju! Då ungarna satte på tv och ljudvolymen var inställd på Mel nivå dvs rätt högt för jag tittade på film igår och vissa filmer har ju så lågt ljud. Men det hade inte detta spelet som killarna satte på i morse, långfrukost lite slappande framför tv:n.
Vi har varit i stora stora staden Malmö idag och vad gjorde vi då där? Jo var på sjöscouternas årliga julmarknad vi passade på att köpa lite fika och en hel hög med lotter lite vinst blev det till killarnas glädje!
På hemvägen blev det stopp på gyllene bågen och det uppskattar killarna alltid! Hemkomna nu på eftermiddagen så mös jag och killarna framför tv:n jag somnade en stund hade riktigt ont i huvudet men det är borta nu det verkar som M har fått det för han har klagat lite ikväll.
Nä nu ska jag ta och glo på tv:n det är ju en Beck film ikväll och jag tycker dem är bra.

Ha en fortsatt trevlig söndag kram /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar