2011-11-15

bilder från min fotopromenad

Några svanar

Lite vatten

ännu mer vatten

här är det tagit värre, nästan en kaktus ju!

Dessa små fågelsakerna njuter av november värmen!

trasig gren...

Här kommer jag har du nåt till mig eller?

Mera vatten

Några taggar till

Höstens färger är underbara.

Lite fler löv

Några små små kottar

Jag hade en underbar förmiddag med min kamera som jag håller på att lära mig nya saker på och det är riktigt kul jag tog ca 350 kort.
Ja många är raderade och en hel del är si så där men det blev ett fåtal som jag tyckte blev bra som jag ville ha dem, men kan ju säga så här jag och kameran tyckte väldigt olika!
Tills jag kom på dagen efter att jag hade ju inte ställt in kameran rätt suck, så typiskt mig alltså!

Kram till er alla där ute /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar