2011-11-24

onsdag ledig dag...

(bilden lånad på nätet)

...så idag har jag slappat lite, sedan har jag storstädat hela hemmet det har tagit precis hela dagen och är jag klar...hmm... Nä just det, det är jag inte en match med dammsugaren och moppen återstår och sen ska det pyntas klart men det får bli en av morgon dagens måsten plus allt annat som ska göras i morgon är ledig från jobbet då med.
I eftermiddag har L lekt med A och de lekte så fint men inte helt tyst de lekte kurra gömma och varje gång L skulle gömma sig så fnittrade han från sitt gömställe, så A hittade honom lätt, men kul hade de =)
M har lekt med sina tvillingkompisar O & D, spelat lite tv spel varit ute rätt som det var var M borta han hade följt med O & D hem utan att säga ifrån, gissa om jag blev lite smått arg på M! Hade egentligen lovat M att vi skulle pyntat ikväll men det blir inte nu och M vet varför och har bett om ursäkt så ordningen är återställd!

Det är min dag den har varit bra, hoppas att din har varit detsamma kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar