2011-11-20

igår var det...

(bilden lånad på nätet)

...lördag hela dagen och vad hände i svenssonska hemmet då då, jo lite sovmorgon sen frukost nybakta scones vilket var smarrigt värre!
Därefter gick vi ut gubben min började flytta en massa grus och jag måste ha gått i sömnen och slagit i huvudet riktigt hårt för jag putsade fönsterna både ut och invändigt, fick lite hjälp av mannen, så nu ser vi ut igen, men undra hur de ser ut när solen skiner på dem!
Max har lekt med sin klasskompis E hela dagen först hos E sedan hos oss på kvällen man hör inte dem när de leker men kul har de. Vad har då vår lillskrutt gjort idag jo han har lekt med O & D de har spelat tv spel lekt med lego och haft det hur bra som helst!
Har fått undan veckans tvätt med, det tycker jag är riktigt skönt, men har lite svårt för att få tummen loss och få in den i garderoberna jaja det får bli en annans dags bekymmer:)
Ikväll har vi ätit rester det vi åt igår och det var rullader fyllda med färskost och soltorkad tomater med bacon lindade runt om och super god sås och bulgur och grönsaker till det var riktigt gott idag med och det bästa är att där är en portion över som jag kan ha på jobbet i veckan mums!
Hoppas ni har haft en bra lördag kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar