2011-11-13

jobb och fars dag

Hej igen...jodå jag lever men har inte haft tid att skriva, jag har jobbat och jobbat och sovit när jag inte jobbat för det har varit jobbigt denna veckan tycker jag! Tre dygnspass det sätter sina spår!
Jag är super trött nu men än är jag vaken och tänkte vara det en stund till!
I slutet av veckan var jag ute och lekte lite med min kamera, tog en hel del foto, kul en del blev faktiskt riktigt bra för att vara en riktig amatör fotograf som jag men jag tycker det är kul. Så jag ska ut igen kanske redan i morgon fm.
Idag är det fars dag jag har uppvaktat min egen med ett sms, hjälp mina barn att uppvakta sin pappa med lite lotter, en liten vinst summa som ger tre nya lotter inte illa på sex lotter som han fick. Svärfar vart här på söndags middag och kaffe, trevligt.

Ni får ha en fortsatt bra söndag kramar /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar