2010-04-20

vart tog våren vägen?!

(jaja M är mer än nöjd han älskar ju snön)

Hej alla!
Idag har jag varit i skolan och det var lika trevligt som vanligt,men dessa hemuppgifter tar nästan knäcken på en. Men det är kul! Det blev ingen föreläsning från Hospice idag vilket jag tycker är synd för det är nog väldigt intressant. Vi läser just nu psykiatri och idag har vi haft om cirkulationsorganen, detta fortsätter vi med imorgon, väldigt intressant!
Möte på mamma min i rondellen utan för skolan jag förföljde henne, för att se vad hon skulle, jodå möte med jobb men vi fick pratat ett par minuter vilket var jättetrevligt!
Solen har varit framme idag och hur fint vår väder som helst men nu ikväll så tro det eller ej så snöar det och det är inte små flingor som kommer det är ju för sjutton snöbollar!!!!!
Jaja jag avslutar som L brukar säga på dagis när man lämnar vi ses en annan dag och skriker ut orden GOD JUL! så ja nu har ju L fått vatten på kvarnen för nu är det jul igen...
Kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar