2010-04-13

länge sedan

Här kommer en bild på det allra bästa jag har, bilden är tagen tidigare denna månaden =)



Hej alla!

Jag har inte så mycket tid över just nu för att blogga och vet inte riktigt heller vad jag ska skriva om. Men det går väl över om ett tag=)
Just nu är livet lite tufft och det tar en hel del energi och skolan kräver sitt av en och allt annat som snurrar i mitt huvud, alla beslut som ska tas hit och dit.
Det är tur att vi har roliga saker inom räckhåll med vi har ju en weekend inplanerad, en massa roligt för oss i vår trädgård och en stor fest på g och en semester tripp till huvudstaden!
Vädret gör sig påmint om att våren är här det får mig att må bra och ännu bättre känns det när jag tänker på att inom ett par veckor så kanske sommaren också kan vara i antågande och den längtar jag enormt efter i år! Jag ska vara med mina barn och bara njuta hela långa sommaren. Jo jag ska troligen jobba ett par veckor med men det är sovande jour-nätter så jag har en kanon sommar framför mig! Jag ska vila upp mig...jag är så trött!
Många långa kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar