2010-04-17

Bad av en styck katt!

Hej Alla!

Idag har jag inte fått gjort så mycket. Men vi har varit och fyllt på kyl, frys, skafferiet & frukt fatet samt införskaffat lördags godis!
Men innan vi kom iväg till affären så fick jag för mig att kamma min Ulltuss (Sally) och
bestämde mig för att bada henne i morgon men innan jag visste ordet av så hade hon hamnat i karet och blivit schamponera så hon fick sitt bad idag...lika bra det
den här bestämda lilla damen vill inte bli fönad så hon får allt självtorka och borstas ett par gånger under tiden och samt en genom gång
med kammen i morgon också, så det hela tar lite tid!
Så här kommer lite bilder från när Sally var nybadad allt! Nu är hon ingen grå kisse utan en ren vit kisse katt.

Kramar från /Melsvammel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar