2010-04-14

Årets första mjukglass=)

Hej alla!

Idag började dagen bra underbart väder, solen skiner, i skolan fick vi tillbaka vår inlämningsuppgift i psykologi, detta ämne jag tycker är jätte svårt men jag är nöjd med mig själv fick ett VG att lilla jag lyckades med det. Så stolt! Jag kan och jag ska tro på mig själv ännu mer.
Nu efter skolan var vi ett par tjejer som drog runt lite i stan, det blev årets första mjukglass fast det var bara lakristoppingen jag var ute efter=) Tack tjejer ni är bäst ni livade upp mig =)
Nu ska jag strax hämta hem mina små älsklingar och få höra hur deras dag har varit, sedan är det ju onsdag med så det blir pannkakor till kvällen efter simningen=) Vår lilla tradition!
Sedan är det nog dax för lite plugg för min del hmmm men det är nog inte så svårt denna gången!
Kramar från /Melsvammel

1 kommentar:

  1. Grattis till ditt VG! Det är alltid skönt med bra betyg för det sporrar en inför nästa uppgift. Kram

    SvaraRadera